مدیریت روابط عمومی

روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان صدا و سیما

 

معرفی

روابط عمومي به عنوان اصلي ترين حلقه ارتباط بين مديران و كاركنان، مسئوليت خطيري در فرآيند دسترسي مديران و افكار عمومي دارد.

بی شک، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افراد نسبت به سازمان که هم داخل مجموعه و هم خارج از مجموعه دنبال می شود، مهم ترین وظیفه روابط عمومی است.

این وظایف در عناوین وسیعی همچون، ارتباطات، امور فرهنگی، انتشارات، پژوهش، برنامه ریزی و سنجش افکار خلاصه می شوند که در ذیل به بخشی از این وظایف، اشاره می کنیم.

مدیریت: سید امیر هاشمی

 

شرح وظایف

1-تلاش برای تقویت هر چه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت برقراری ارتباطات بین آنان و مراجعین محترم

2-عضویت و شرکت در جلسه های مهم مرکز به منظور آگاهی از سیاست ها، خط مشی ها، برنامه ها و روند فعالیت ها و نیز اطلاع از نتایج سایر نشست ها و جلسات

3-تدوین تقویم جامع ارتباطات مرکز به جهت گسترش اصولی و تلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی

4-انجام تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان مرکز

5-برنامه ریزی برای مراجعین محترم و اطلاع رسانی به آنها در خصوص نحوه عملکرد

6-تدوین برنامه سالانه مصاحبه های مسئولان مرکز، متناسب با اولویت های سازمانی و نیازهای افکار عمومی

7-پوشش تبلیغی یا اطلاع رسانی مناسب در ساختمان ها و فضای عمومی مرکز در مناسبت های ویژه

8-گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارش های مربوط به سیاست ها، فعالیت ها، طرح ها و برنامه ها با شیوه ها و قالب های موثر و کاربردی

9-تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه مرکز برای ارائه به افکار عمومی

10-سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه گزارش به مدیریت

11-پژوهش و برنامه ریزی، تهیه گزارش های عملکرد دوره ای از فعالیت های روابط عمومی

12-نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی

13-طراحی و برنامه ریزی برای ارتقاء کلیه اموری که به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان، مراجعین، مدیران و کارکنان یبانجامد.

 

ساعات کار:

همه روزه 8 صبح الی 19 عصر

 

محل استقرار واحد:

ساختمان شماره 1 مرکز بهداشت و درمان، طبقه سوم

 

شماره تماس:

 85502162

 

سامانه پیامکی: